Як біржа продає?

Розмістивши інформацію щодо продажу своєй торговельної марки або франшизи, вашу пропозицію побачать не тільки користувачі Біржі торговельних марок. У вашому розпорядженні все сервіси та технології компанії Profitmark, а саме:

  1. Покази реклами в результатах онлайн пошуку торговельних марок на profitmark.ua, profitmark.net, мобільному додатку IdeaBox. За допомогою онлайн пошуку, підприємці перевіряють назви на предмет подальшої реєстрації торговельної  марки. В результатах пошуку користувач може ознайомитись с схожими позначеннями, які вже зареєстровані й поряд з ними він зможе ознайомитись з пропозицією щодо продажу франшизи або торговельної марки.  За 2017 рік підприємці зробили 150 000 запитів на перевірку торговельних марок й відповідно кожен запит – це можливість продати франшизу або ТМ. Пошук перевіряє марки в 40ка різних країнах, тому вашу пропозицію побачать й закордоном.

Ваша реклама буде виглядати таким чином:

 

  1. Розміщення ТМ в блоці «Найкращі пропозиції» на сайті btm.ua. Вашу пропозицію зможуть побачити всі відвідувачі головної сторінки Біржі торговельних марок. Це дасть можливість підвищити кількість переглядів вашої франшизи або торговельної  марки.

Ваша реклама буде виглядати таким чином:

 

  1. Розміщення в каталозі франшиз та торговельних марок. Ваша пропозиція буде серед інших у нашому каталозі. Відвідувачі зможуть ознайомитися з  умовами й зв’язатися  з вами напряму для проведення переговорів.

Ваша реклама буде виглядати таким чином:

  1. Розміщення ТМ в звіті про попередній пошук за результатами якого, клієнт не може зареєструвати свою ТМ. Дуже ефективний інструмент. Profitmark.ua – готує 800-1000 звітів  про попередній пошук в яких оцінюються ризики відмови у реєстрації торговельної марки.

В 70 відсотках випадків, експерти попереджають заявника про можливу попередню або остаточну відмову в реєстрації торговельної марки. В таких випадках, підприємці часто зупиняють процес реєстрації торговельної марки й в нагоді можуть стати пропозиції щодо продажу франшиз та торговельних марок. В звіті ми рекомендуємо ознайомитись з ними.

Приклад звіту про попередній пошук

  1. Покази реклами в результатах пошуку віджетів IdeaBox. Profitmark розробив віджети для перевірки торговельних марок. Будь-який сайт може встановити віджет й дати своїм користувачам змогу перевіряти чи не зайнята ще назва для реєстрації торговельної марки.

Такі віджети безкоштовні  для встановленні й їх встановили вже десятки сайтів. В результатах пошуку користувачі будуть бачити ваші пропозиції щодо продажу франшизи або торговельної марки.

  1. Стаття в блозі – інтерв’ю з франчайзером. Компанія Profitmark веде блог де розповідає історії підприємців, які можуть надихнути інших. Така стаття готується професійними журналістами й додатково просувається в соціальній мережі Facebook. Цей інструмент крім додаткових переглядів позитивно впливає на імідж компанії.

Ваша реклама буде виглядати таким чином:

Blog

 

Наші інструменти є унікальними. Запропонувати такі можливості ми можемо тільки завдяки дванадцятирічному досвіду роботи патентного агентства Profitmark. Тепер наші найновіші технологічні  розробки у вашому розпорядженні. Сподіваємось наші сервіси принесуть вам комерційну вигоду та успіх.